martes, 19 de octubre de 2010

Primeríssima entrada al blog.

La primera entrada al nou blog. Deuría ser una entrada perfecta, ben pensada, amb un tema interessant, ben plantejat i exposat. Pero en aquests moments, ningún tema es mereix la portada, aixi de clar. Els temes actuals ben bé es mereixeríen trobar-se en les pàgines parelles d'un periòdic, al marge esquerre i sense foto. Per a que ningú li prestara la més mínima atenció. Per a que ningú es preocupara de temes banals, sense sentit.

I es que actualment,a la població (i no dic tots), el que més els preocupa es si la Esteban (déu meu, aquesta dona deuria estar al manicomi) ha matat ja algú protegint a la seva filla- segur que tot el món recorda la seva frase més cèlebre: "yo por mi hija, mato"-. A la gent ja no li fa gràcia sentir parlar de la ideología dels polítics, de les reformes i les lleis, sols si han fet un míting, allà on brama la tonyina, o si al Congrés dels Diputats els de l'oposició han recriminat alguna cosa al president, duent-li la contrària.

El món perd valors. I els perd de forma progressiva, sense quasi ni adonar-se'n, sense prestar atenció als problemes que realment necessiten la nostra ajuda, que realment són importants. O es que algú recordaría al pres asiàtic que ha sigut guardonat amb el premi Nobel de la Pau, si no hagera guanyat aquest premi? Doncs aquest home ben bé es mereixeria un mausoleu al seu nom, i no la polèmica que està suscitant aquest guardó.

Per a concluïr amb aquesta primera entrada al blog ( tot s'ha de dir que no m'esperava que fòra així d'espessa), cal afegir que nosaltres els joves, no podem caure en la tentació del programes banals, irreals; nosaltres som el futur, i el futur no pot ser un futur sense valors ni informació. Si fós així, el futur que ens espera es un futur governat per la Esteban amb ministres com Cristiano Ronaldo i Paris Hilton. Si es així, jo em nege a ser periodista.

Espere que us haja agradat, intentaré seguir una rutina (espere que més o menys, una publicació a la setmana).
Salut a tots i totes! :)

4 comentarios:

  1. Eva!! T'has animat!! Molt bon inici de blog :) Pense com tu... per culpa d'eixa gent, com la Esteban, sempre venen els tipics comentaris de: ui pero tu no traballaràs a Salvame eh?? jaja, ni pagant-me!
    Jo el que he posat nou es només de crítica a llibres, pero tinc un altre par de blogs si te fiques al meu perfil.
    Besets!!

    ResponderEliminar
  2. Este comentario ha sido eliminado por el autor.

    ResponderEliminar
  3. Olé, olé i olé Eva, de deveres que m'ha impressionat molt la teua entrada! Fa falta que ens mogam i que participem an el món que ens envolta ja que sembla que els joves i no tan joves ens han alienat d'una manera tal que nomes vulgam ser com tu dius reflexos de la Hilton o del Cristiano. Et pose als meus RSS, actualitza sovint!

    Salut.

    PD: Posa que es puga comentar amb un nom i una URL quan puges ;)

    ResponderEliminar
  4. Eva!!
    m'encanta, simplement i ho saps de sobra! :)
    tinc moltes ganes de llegir més articles, opinions, relats o lo que pugues escriure aci, jo ja hem vaig fer un blog d'aquestos fa temps però no m'enrrecordava, jajaja, ara estic netejant-lo de les chorrades que clavava, vuic que tinga un aspecte mes seriós, ja et dire coses quan clave cosetes interesants eh?

    a vore si a partir d'ací ixen discusions com antanyo teniem tu i jo eh? i te filosofege un rato, que les meves dosis de filosofia van en disminució, no pot ser..no poot ser..!! jajaja

    Vinga evi un beset enorme!! t'estimeee!!!

    ResponderEliminar